neděle 28. října 2012

A je to tady

Tak jsem se konečně rozhoupala k vytvoření blogu. Nejsem sice žádný řečník ani spisovatel. Takže moje stránky budou trošku skoupé na slovo :) Ale budu sem spíš vkládat fotky co mě napadlo z papíru, Fima a pryskyřice. Jsou to tři oblíbené materiály, které mě v poslední době okouzlily natolik, že jsem je musela zkusit :) Z papíru jsem propadla cardmakingu, z Fima a pryskyřice výrobě náušnic. 
 
V srpnu Aktijka na svém blogu vyhlásila soutěž vytvořit přáníčko podle liftu.
 
A tady je moje
razítka Lucy65,Artemio a Creatoys,
hnědá raz.barva
 
Přáníčko jsem poslala, a tak jsem se zúčastnila první soutěž ze světa scrapbooku a cardmakingu :) A vida, poslala jsem přání jako pátá a vyhrála :D Takže v září mě čekalo milé překvapení. Byla jsem moc ráda, že jsem v životě někdy něco vyhrála a motivovalo mě to do dalšího tvoření :) Takže tvoření 3x hurá! :) 
 
Děkuji za návštěvu


2 komentáře:

Děkuji za návštěvu a komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...