neděle 25. listopadu 2012

Můj první diktát

V klubíku Cardmaking na Fleru, jsem se poprvé zúčastnila diktátu. Vyhlásila ho Zuzankasasanka a byl se zimní tématikou. K Pettie si chodím pro rady ohledně scrapu. Zašla jsem i tentokrát :) Zdál se mi totiž hodně složitý. Dostala jsem pro mě tu nejcennější radu, abych si ho nakreslila. Nikdy jsem si nic nekreslila, takže mě tato možnost ani nenapadla :) Tak jsem si ho nakreslila a hned se mi zdálo zadání lehčí :) A tady je výsledek

razítko KETA, Distress Ink, výřez BS a raznice, stuha,
třpytivé lepidlo, tekuté perly, gelovka

Dneska jsem se dozvěděla, že jsem VYHRÁLA! :D :D :D
Všem z klubíku moc děkuji! Mám moc velkou radost, že se přáníčko líbilo! :) 
Z vesela do dalších projektů :)Teď do chystání diktátu pro další kolo :)


Děkuji za návštěvu :)




4 komentáře:

  1. Děkuji :) Ostatní přáníčka byla taky moc pěkná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je opravdu krásné. Modrá je krásně zimní...a já letos neudělala ani jedno modré přáníčko .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...