středa 27. března 2013

Velikonoční tag

Víkend byl volnější, tak jsem pustila tagů. Opět pro mě novinka :) Vystřihla jsem si vajíčka (obarvila Distress ink), projela šablony Big Shotem, tag obarvila v Distresskách a jeden jsem orazítkovala kytičkovým razítkem od Hero Atrs. Na druhý jsem použila šablonu a akrylovou barvou.


razítko Hera Arts, Distress Ink Mustard Seed -Worn Lipstick-Gathered Twings,
výsek pro BS, stuhy, papírová kytka, samolepící kamínek, tekuté perly,
glitrové lepidlo, šablona, akrylová barva

Tady jsem tagy obarvila v jemných barvičkách Distress Ink, použila jsem šablony z Big Shotu, vajíčka jsem jsou vybarvená také Distress Ink. Dozdobila jsem výseky, tekutými perlami, stužkou, papírovou kytkou a glitr lepidlem.

Distress Ink Tattered Rose-Bundled Sage-Tumbled Glass- Vintage Photo,
papírová kytka, tekuté perly, glitr lepidlo, stuha, samolepící kamínek

Všem přeji krásný večer a VESELÉ VELIKONOCE :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...