středa 7. června 2017

Černo-zlatá elegance

Když jsem zabrousila na Prettypapers blog, byla tam opět vyhlášena květnová challengeJsem si říkala, že každý měsíc udělám aspoň jedno přáníčko. Duben jsem nějak nestíhala, ale tahle challenge mne moc zaujala a hlavně ty barvy. Zkoušela jsem různé kombinace pozadí, výseků a ozdob. Měla jsem asi čtyři varianty. Nakonec jsem udělala úplně něco jiného.





Doma jsem měla sadu akvarelových barev z Lidlu, jsou super. Zlatou barvou jsem natřela pozadí a cedulku. Doprostřed jsem nalepila černou stuhu a na na kraje bordury, dozdobila zlatými kamínky.



Text na cedulce jsem natiskla razítkem od Docrafts Papermania a  podlepila 3D čtverečky, aby byla vyvýšená a pod ní vlepila peříčka. 


Aby vynikla ta krásná zlatá barva, šla jsem fotit na sluníčko :)
Každé přáníčko do soutěže se musí zveřejnit až po hlasování.

Přeji všem krásný slunečný den

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...